tamigo sopii erityyppisille asiakkaille.

Valitse toimiala nähdäksesi lisää:

Kaupan ala
Checkbox checked
Checkbox unchecked
Kaupat
Checkbox checked
Checkbox unchecked
Supermarketit
Checkbox checked
Checkbox unchecked
Palveluasemat & Kioskit
Majoitus ja ravintola
Checkbox checked
Checkbox unchecked
Ravintolat
Checkbox checked
Checkbox unchecked
Hotellit
Checkbox checked
Checkbox unchecked
Kahvilat
Muut
Checkbox checked
Checkbox unchecked
Terveydenhuolto
Checkbox checked
Checkbox unchecked
Asiakastukikeskukset
Checkbox checked
Checkbox unchecked
Julkiset laitokset
Checkbox checked
Checkbox unchecked
Leipomot
Kaupat
Supermarketit
Palveluasemat & Kioskit
Ravintolat
Hotellit
Kahvilat
Terveydenhuolto
Asiakastukikeskukset
Julkiset laitokset
Leipomot

Onpa kysymyksessä pieni kauppa tai suuri ketju, hiljainen aika tai sesonki, on tärkeää, että henkilökunta on resursoitu oikein. Helppo suunnittelu ja aikojen kirjaaminen säästää aikaa ja pitää työntekijät ajan tasalla. Pääkonttori voi vertailla kauppoja tai osastoja koska tieto jaetaan koko yrityksen kesken. Lisää tuottavuutta ja myyntiä ja vähennä työvoimakustannuksia.

tamigo auttaa supermarketteja suunnittelemaan vuorot, kontrolloimaan palkkakustannuksia ja optimoimaan palkanmaksuprosessia. Kun sinulla on koko henkilöstön profiili saatavilla, voit suunnitella oikean määrän henkilöstöä vuoroihin ennusteiden avulla ja näe tämän hetkiset ja tulevat palkkakulut. Voit jopa automatisoida sopimuksen teon tamigolla.

Riippumatta sesongista, ajan tasalla oleva työvuorosuunnitelma ja tehokas viestintä henkilökunnan kanssa ovat tärkeitä missä tahansa kioskissa tai palveluasemassa. Sen sijaan, että ylläpidät tuovuorolistoja käsin tai excellillä, tamigo antaa sinulle aikaa keskittyä tärkeisiin asioihin – kuten asiakaspalveluun. Suunnittele vuorolistat asiakasmäärien mukaan, näe yleiskuva taloustilanteesta, pidä henkilöstökulut kurissa ja pidä yhteyttä työntekijöihin online-viestinnällä.

Tehokkaan työvuorosuunnitelman tekeminen voi viedä paljon aikaa ravintolapäälliköltä tai vuorovastaavalta. tamigo antaa mahdollisuuden muokata vuoroja viimeiseen minuuttiin ja antaa hyvän yleiskuvan koko henkilökunnasta. Kontrolloi palkkaprosenttia, arvioi tulevaa myyntiä ja suunnittele henkilökuntasi vuorot ottaen huomioon heidän velvollisuutensa, taitonsa ja läsnäolonsa.

Hotelleissa kuluu aikaa hallinnollisiin tehtäviin samalla kun henkilökunta pyrkii palvelemaan asiakkaita. On tärkeää, että työvuorosuunnitelma on joustava ja työntekijöillä on aina oikeat taidot. tamigon auttaa automatisoimaan tehtäviä kuten vuorosuunnitelmien luominen, palkkakulujen laskeminen ja työvuorolistan täyttäminen. Kun informaatio on YHDESSÄ paikassa, saat nopeasti yleiskuvan vaihtelevista vuoroista, hotellin osastoista ja kalenteritapahtumista.

tamigo on ihanteellinen kahviloille – onpa kysymyksessä pieni, itsenäinen kahvila tai suurempi ketju kahviloita. tamigo auttaa vähentämään manuaalisia tehtäviä ja antaa sinulle täydellisen kokonaiskuvan liiketoiminnastasi. Hallitse työvuoroja ja sisään-uloskirjauksia ja varmista oikein maksetut palkat joka kerralla. tamigo tietää jopa kuinka laskea tipit ja ylityöt. Lisää tuottavuutta ja pidä työvoimakustannukset hallinnassa.

Terveydenhuollon alalla on tärkeää käyttää aika ja energia potilaisiin. Kokonaiskuvan saaminen saattaa olla hankalaa, koska työntekijöitä on paljon ja vuorot ovat epäsäännöllisiä. tamigo ratkaisee nämä ongelmat ja näyttää sinulle kuka on vuorossa ja milloin. Suunnittele oikeat työntekijät oikeisiin vuoroihin. Saat arvokasta lisätietoa tuottavuudesta ja työvoimakustannuksista.

tamigo auttaa asiakastukikeskuksia antamalla täyden kokonaiskuvan siitä kuka työskentelee milloin ja minkä parissa. Voit helposti integroida muita järjestelmiä tamigoon ja näyttää kunkin työntekijän myynnit per tunti. Vähennä toistuvia poissaoloja, tuota raportteja henkilökunnan vaihtuvuudesta ja viesti henkilökunnallesi kuinka parhaiten palvella asiakasta. Paranna yrityksesi taloutta käyttämällä tamigon ennustetyökaluja.

tamigo auttaa julkisia laitoksia suunnittelemaan resurssienkäyttöä tehokkaasti ja jakamaan informaatiota organisaatiolle. Hallitset helposti työlainsäädännön ja työehtosopimukset. Poissaolojen hallinta on intuitiivista ja vaivatonta. tamigo on helppo käyttää ja yhdistää tiedon jakamisen ja online-viestinnän YHTEEN ratkaisuun.

Olipa kysymyksessä pienempi, itsenäinen leipomo tai suuri ketju, tamigo auttaa vähentämään manuaalisia tehtäviä ja antaa täyden kokonaiskuvan liiketoiminnasta. tamigon avulla voit helposti hallita vuoroja, poissaoloja, ajan kirjauksia ja viestintää työntekijöidesi kanssa. Lisää tuottavuutta ja pidä työvoimakustannuksia silmällä.

Meillä on paljon osa-aikaisia työntekijöitä, koska tarvitsemme osaa työntekijöistä vain iltapäivisin ja viikonloppuisin. Näin ollen työvuoroihin tulee paljon muutoksia, mutta tamigon avulla nämä muutokset ovat helposti hallittavissa ja vaativat vain vähän hallinnon aikaa.

Sekä pääkonttorimme, että yksittäiset myymälävastaavamme voivat tamigon avulla katsoa eteenpäin palkkaprosentin, työkustannusten ja myynnin osalta – ja tätä voidaan katsoa tänään, huomenna tai kolmen kuukaden päähän.

On todella tärkeää, että näemme kuinka paljon työvuoromme palkkakustannukset ovat, samalla kun teemme vuorosuunnittelua. Lisäksi tamigo näyttää oikeat työvoimakulut ja myynnin kaikissa ravintoloissa.

tamigo antaa yleiskuvan mikä tarkoittaa, että olemme aina ajan tasalla. Siksi tamigo on korvaamaton työkalu.

Tiiminvetäjänä minulla on vastuu koko työvuorosuunnitteluprosessista, riippumatta siitä missä olen. Samaan aikaan kaikilla työntekijöillä on pääsy viimeisimpään ja ajan tasalla olevaan työvuorosuunnitelmaan tamigon mobiilisovelluksella.

Haluamme olla joustavia asiakkaitamme kohtaan ja tamigo auttaa meitä tässä tavoitteessa. tamigon avulla voimme optimoida työvuoromme ja pitää oikeat taidot saatavilla yksittäisille asiakkaille.

Jo marraskuussa meillä on erinomainen kuva kesäloma-ajan henkilöstötarpeesta. tamigo varmistaa, että meillä on aina tarpeellinen määrä henkilöstöä töissä.

Nykyään säästän huomattavia summia, koska maksan vain tunneista joina työntekijät ovat oikeasti olleet töissä.

Anette Sørensen

Bolia, International HR Manager

Svend Halse Petersen

Rema 1000, HR Manager

Tommy Hvid

Sticks'n'Sushi, Operations Manager

Nicolas Stubtoft

Danhostel, Deputy Chief Executive Officer

Camilla Nilsen

Vitalegruppen, Team Leader

Martin Thomsen

The Call Company, Production Manager

Servicedesk

Statens It, DK

Inge Christensen

Svinninge Bageri, Shopkeeper

Shop photo
Supermarket photo
Service station photo
Restaurant photo
Hotel photo
Cafe photo
Healthcare photo
Call centre photo
Childcare photo
Bakery photo
Olemme paikallisia ja kansainvälisiä
Me toimitamme sekä paikallisille, että kansainvälisille asiakkaille. Vaikka sinulla on kansainvälinen yritys jolla on useita eri lokaatioita, tamigo voidaan asentaa tarpeidesi mukaiseksi.
Käytä tamigoa omalla kielelläsi. Noudata lakeja ja sopimuksia, rakenna omat sopimustyyppisi, huolehdi arkipyhistä ja paljon muuta.

tamigo on tarkoitettu kaikille yrityksessäsi

Parempaa viestintää kollegojen kesken sekä esimiesten kanssa.

Näe selkeä kokonaiskuva omista vuoroista, tehdyistä tunneista ja poissaoloista.

Pysy ajan tasalla tapahtumien, kampanjoiden ja aukioloaikojen suhteen.

Pidä kaikki yrityksen tieto saatavilla.

Natiivi mobiilisovellus tarjoaa helpon ja välittömän pääsy tietoihin.

Vaihda vuoroja, pyydä vapaata, huuda vapaita vuoroja web-sivujen tai mobiilisovelluksen kautta.

Säästä aikaa vuorojen, poissaolojen, suunnitelmien ja työvuorolistojen hallinnassa.

Suunnittele työvuorot vastaamaan tavoitteita, sopimuksia, sääntöjä ja budjettia, helposti.

Saa tietoa ja varoituksia jo suunnitteluvaiheessa.

Tarkkaile liikkeen tehokkuutta ja tuottavuutta.

Pidä henkilökuntasi jatkuvasti ajantasalla.

Optimoi suunnittelua tarkemmilla näkymillä ja tiedoilla.

Näe nopeasti yleiskuva KPI-mittareista läpi liiketoiminnan.

Näe nopeasti liikkeet jotka suunnittelevat alle tavoitteiden.

Ymmärrä tulevaisuutta.

Innosta työntekijäsi tekemään töitä yhteisen tavoitteen saavuttamiseksi.

Varmista oikeat ja saatavilla olevat työntekijätiedot.

Anna vastuuhenkilöille mahdollisuus tehdä parempia päätöksiä.

Helppo, saatavilla oleva yleiskuva koko työvoimasta ja heidän tiedoistaan.

Varmista määräystenmukaisuus.

Jaa dokumentteja ja luo ja hallinnoi sopimuksia.

Saat yleiskuvan työntekijöiden taidoista, poissaoloista ja palkkatiedoista.

Pääsy henkilöstöhallinnon mittareihin, mm. henkilökunnan vaihtuvuus.

Työntekijät voivat itse täyttää ja muokata tietoja – Tiedot pysyvät ajan tasalla.

Helppo palkkavienti käyttämääsi palkanmaksujärjestelmään (yli 70 järjestelmää käytössä).

Vähennä inhimillisiä virheitä ja väärin maksettuja palkkoja.

Pääsy palkkaan liittyvään tietoon.

Säästä aikaa tuntien oikeellisuuden varmistamisessa.

Helppo palkan ja hallinnon asennus ja konfigurointi.

Täysi dokumentaatio tehdyistä tunneista ja poissaoloista.

Ei tarvetta asennuksille – Aloita käyttö heti.

GDPR-yhteensopiva.

Työntekijöitä on helppo lisätä.

Integroi helposti eri järjestelmiin.

Hostattu Azuressa, korkeiden turvavaatimusten vuoksi.

Kypsä ja hyvin dokumentoitu API-rajapinta.

Tehosta operaatioita kaikissa osastoissa.

Näe heti mitkä liikkeet tarvitsevat optimointia.

Mittaa suunniteltujen työvuorojen tehokkuutta.

Seuraa operaatioita ja liikkeiden tehokkuutta.

Paranna vuoropuhelua yksittäisten myymälävastaavien kanssa.

Varaa aika tamigo-demoon
Käydään läpi yrityksenne tarpeet työvuorosuunnittelun saralla ja katsotaan tamigon perustoiminnot live-ympäristössä.